Thursday 1 October 2015

Selamat ! ! !

Huh . Da lame tak update blog .
Rindu rsenye . Hahaha feeling ♡ gitu .
Ahad : 6/9/2015
Dah 2Minggu kami sekeluarga ulang-alik ke KAJANG . Setiap hujung minggu mesti naik KAJANG . Sbbnye ialah nak cari rumah area Putrajaya . Mummy da nak start keje baru kat Presint 15 . Ni nak cari rumah lg . Da jmpe rmh nnt bz pikirkan skolah . Sbb da nk exam bln 10 / 11 . Da pikir skola siap kena lak uruskan sape amik skolah . Adoii . Mmg pening .Satu, lagi Sbb rumah skang byk brg huhuhu .

:pause:

Yeay ! ! !
Alhamdulillah . Da jmpa Berkat Waktu Zohor kate AbgDausssss !
Dpt lhaa rumahnye . Alhamdulillah . Rumahnye kat area perkampungan . Dekat jgak lhaa dgn tmpt keje mummy jd senang lhaa . Huhu . Sekolah pun da uruskan kat mane . Sume da uruskan . Pegi PPD lak blom lg .

:pause:

Raya Haji ritu lak aku kena penyakit kulit - kayap ular - . Ni bru tgh nak baik (2/10/2015).

Mcm2 ubt lahh try , bace kat internet lg . . . Byk lh yg dicuba . Berubat kampung pun try .

:loading...:

Skang Alhamdulillah . Sume brg besar2 da angkut . TQ , yg membantu . Especially , abh mudin . Smpi tercedera . Sian abh . TQ sgt2 . :)

Sedihhhhh !!!!!!
Sedeyy gila nk tggl kan rmh :'( . .
Rmh tu dh lame weh . Da 13 taon lebih aku tggl kat situ . Adoii !! Sedehhh . .

X pe lahh . Redha . Tp aku rse aku x akn maafkan _?_ . Sebab diorang jgk lahh aku pindah dowhh !!!! -Jiran aku yg memekak -

Kali ni aku menyerah sbb kalau aku duduk rmh tuh mcm org tadak life dowhh ! !

Bygkan lah bsg nya . Kalau tgh dlm bilik air . Lg2 time mandi *rase mcm die tgh mandi skali ngn kita . Ya Allah , mmg bsg gilalah..

AsSobarul minal iman-- (KataKunciHidopAkuSekarang)
#Semoga_?_GembiraDgnKebisinganYgDibenciRamai
#SisTabah ✔
#♥♡feelingLOVEKatRumahLama.. :)✔
#SisSabar✔
#SisRedha✔
#NervousSkolaBaru✔
#DoubleTick✔✔

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...